7 november 2018 - Reisverslag uit Kanarraville, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu 7 november 2018 - Reisverslag uit Kanarraville, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu

7 november 2018

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Helena

07 November 2018 | Verenigde Staten, Kanarraville

Het heeft zeker wel 7 graden gevroren. De stromende beek is zelfs voor een deel dicht. Langzaam komt de zon over de vallei onze kant op.
Gelukkig is de pomp niet bevroren. Het is zo mooi hier. Alles is verstild door de vorst.

Ik denk dat je hier in de zomer met kinderen geweldig kunt kamperen. Genoeg voorraad inslaan, een zwembad niet nodig want het beekje loopt door heel het gebied.

We rijden naar Cedar City waar we even boodschappen doen en een Starbucks nemen.
We kunnen merken dat we dichterbij Las Vegas komen want het is hier gewoon warm.
Echt heel veel snackbars hier.

We gaan naar Kanara Ville Falls om een hike trial te lopen .
Nou dat hebben we geweten. Je begint al dat je ongeveer anderhalve kilometer omhoog moet lopen, en dan bedoel ik steil omhoog. Ik schat 6%. Toen kwamen we op een lagere gedeelte en kwamen we bij de eerste waterval. Best mooi maar een kleintje. Dan door de bergen en dan gaan we het krijgen hoor, naar beneden over rotsen, klauteren over boomstammen, onder boomstammen, tussen takken door over enorme grote keien en hoe vaak we wel niet door steenkoude stromen zijn gegaan van de kreken onze tenen stonden krom van de kou. Schoenen helemaal doorweekt. Het water stond aan onze enkels en dat viel nog mee. Het engste is eigenlijk wel dat je niet weet waar het glad is in de rivier dus waar je uit kan glijden maar we hebben het gered.

Nog een prachtig mooi groot eekhoorntje gezien.

Ik vind ons bikkels. En ik voel me alsof ik een week lang elke dag naar sportschool ben geweest. Ik denk dat we morgen stijf staan van de spierpijn.
We hebben schitterende waterval partijen gezien met knal rode rotsen,
dit is echt een heel mooi stuk van Utah.
Ik denk dat onze schoenen alleen nooit meer droog worden.

Onderweg naar de campground heel veel herten midden in het weiland, dat door mensen keurig omzoomd is met een hekje maar ja daar laten die dieren zich echt niet door tegenhouden.

Plekje uitgezocht en gelijk een enorme was gedraaid.
Een schone onderbroek is altijd erg prettig.
Ik begrijp alleen niet waarom er zoveel was van mij is en zo weinig van Chris.

Wat hebben we weer veel moois gezien vandaag. Het is echt een heerlijke reis.
De schoenen staan te drogen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helena

We reizen wat af.

Actief sinds 17 Okt. 2018
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 7252

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2019 - 23 November 2019

USA-Canada

21 Oktober 2018 - 25 November 2018

U.S.A.-Washington.

Landen bezocht: