23 oktober 2018 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu 23 oktober 2018 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu

23 oktober 2018

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Helena

24 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

5 uur waren we wakker vanmorgen maar we wandelden heerlijk vroeg op de Strip.
We hebben een zalig ontbijt gehad bij Dennys, echt een aanrader. Alleen zat de dop van de zoutpot los. Ach, het word zo'n vakantie.
Het ontbijt was trouwens aardappelen groente rösti een kip maar ach als het 8 uur verschil tussen zit maakt het niet uit.

Ik heb me dus ook al een rimpel crème laten aanpraten.....volgens mij doet het hetzelfde als ambeiencreme. ;)

Daarna naar het Venetian gelopen, het blijft toch een van de mooiste hotels.
Hoewel ik wel vind dat New York New York gezelliger is.
Ondertussen was het rond 10 uur in de ochtend de Strip was nog heerlijk rustig.
Temperatuur was precies goed. We merken wel dat we helemaal uit ons ritme zijn.
Het is wel elke keer schrikken als je ziet hoeveel mensen er hier van het padje af zijn.

Rond 12:30 terug naar het hotel. Lekker relaxen en de mobiels opladen.
Yoghurt met cruesli gegeten. Even iets gezonds.

Toen de trein genomen naar Mandalay Bay. Deze keer wilden we eigenlijk iets totaal anders ook doen dan de vorige keer gedaan hadden, toen hadden we al zo verschrikkelijk veel meegemaakt in Las Vegas.
Dus zijn we naar het Shark aquarium gegaan. En aangezien mijn man zijn Ajax shirt had aangetrokken omdat zijn voetbalploegje had gewonnen hadden we een beetje bekijks.

Het is groot en er zijn best veel haaien. Ook een enorme grote schildpad en nog wat andere reptielen.
Gaat er ook een gevoel van triestheid door je heen. Dat heb ik ook in een dierentuin deze dieren hooren gewoon in vrijheid te leven.
Aan de andere kant lukt het ze wel om koraal te laten groeien in een aquarium wat ik op zich heel bijzonder vind. Dat betekent nogal wat onderhoud en dat de kwaliteit van het water heel goed moet zijn.
Ik vind het wel een aanrader om er naartoe te gaan mocht je in Las Vegas zijn.

Trein terug genomen naar Excalibur.
Toch maar weer naar Dennis gegaan om te eten Het is nu 19:30 en we duiken zo ons bed in.

Morgen de camper halen en dan de natuur in.
Ik ben er blij om we hebben rust nodig.


  • 24 Oktober 2018 - 05:41

    Wendy:

    Blijft een aparte stad om te zijn, maar vindt het ook nog geweldig om een paar dagen daar te zijn. En dat mooie shirt van Chris mag tie met trots dragen . WZAWZDB!!
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helena

We reizen wat af.

Actief sinds 17 Okt. 2018
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 7238

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2019 - 23 November 2019

USA-Canada

21 Oktober 2018 - 25 November 2018

U.S.A.-Washington.

Landen bezocht: