Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Helena

23 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

Slecht geslapen, wel een heerlijk bed. Even gekeken naar het merk want dit gaat ons nieuwe matras worden.

5 Uur eruit, zalig ontbijt en half 7 de bus in naar Schiphol.

We hebben gekozen voor stoelen bij de nooduitgang. Lekker veel beenruimte. Helaas wil het knopje om de purser te bellen elke keer aanschieten zodra ik mijn arm beweeg en het scherm van mijn tv kantelt telkens naar achteren. Dus heb ik schuin beeld en achter mijn beeld al een aantal purses gezien die zeggen dat het knopje erg sensitive is. Ja, hallo dat ben ik ook! Schrik me rot van die mensen.
En er is al menig keer een poepje geweest dat mijn neus bereikte. En dat was een onbekend poepje. En dan moet ik zo mijn best doen om niet op te gaan staan om op zijn Dordts te vragen of iedereen zijn gaten wil dicht houden!

Terwijl ik schrijf zijn we halverwege de vlucht naar Houston. Ik vind het lang duren, langer dan de vorige reizen, kan niet slapen want dan zakt mijn arm en durf geen pilletje te nemen om mijn ritme niet in de war te laten komen. En dan hebben we Chris, zo heerlijk als die kan slapen. Ben jaloers.

We hadden maar net op tijd de aansluiting naar Las Vegas het was zo verschrikkelijk druk. Twee en een half uur tijd zat er tussen de vluchten maar dan nog was het echt krap.
De tweede vlucht naar Las Vegas duurde ook lang. Lang moeten wachten voordat we eindelijk konden vertrekken van de Startbaan. En dan voel je dat de uren gaan tellen. Uiteindelijk zijn we er, precies 24 uur nadat we zijn weggegaan vanuit het hotel in Nederland.

Je kon ons wegdragen, zo moe waren we. Chris heeft een upgrade geregeld van de hotelkamer, 28e verdieping, en het ziet er weer prachtig uit Het is geen suite zoals de vorige keer maar het is een geweldige kamer met uitzicht op de Strip.

Even twijfelen we of we en nog op uitgaan omdat we zo moe zijn maar we hebben niet zo heel erg goed gegeten en we hebben geen drinken meer dus we moeten wel. Er staat wel een automaat met frisdrank op de gang maar die proberen we te omzeilen.

Er is in 3 jaar tijd heel veel veranderd.
Beneden in hotel New York New York heb je natuurlijk een mini New York City nagemaakt midden in het hotel, ook met een rollercoaster. Het is en blijft een gigantisch hotel en je kijkt nog steeds je ogen uit ook als je er voor de tweede keer komt omdat er weer zoveel veranderd is. Ik vind de prijzen behoorlijk hoog. Voor een broodje vragen ze $10. Broodje kalkoen wel te verstaan. Wij gaan lekker aan de mie.
Om 8 uur lagen we op bed helemaal versleten.
En toen hoorde ik de piep in mijn oor nog duidelijker. De reis is iets anders verlopen dan we gewend zijn, en we hopen dat die kleine ongemakkelijke dingetjes bij de eerste dag blijven. Ik denk dat we een beetje verwend.





  • 23 Oktober 2018 - 11:36

    Linda :

    Hoi, leuk dat jullie goed aangekomen zijn. Je kan bij mijn broer koffie gaan drinken, hij woont bij de strip. En als je nog bijzondere plekken wilt bezoeken, waar niks van in de reisboeken staan staat, dan roep je maar. Heel veel plezier en een fijne vakantie

  • 23 Oktober 2018 - 16:35

    Wendy:

    Heel veel plezier en enjoy xxx

  • 24 Oktober 2018 - 00:45

    Helena Christian:

    Ha Linda, ik wist helemaal niet dat hij zo dichtbij woont. Gaan we zeker onthouden.
    Groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helena

We reizen wat af.

Actief sinds 17 Okt. 2018
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 7246

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2019 - 23 November 2019

USA-Canada

21 Oktober 2018 - 25 November 2018

U.S.A.-Washington.

Landen bezocht: