12-13 november - Reisverslag uit Forks, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu 12-13 november - Reisverslag uit Forks, Verenigde Staten van Helena Christian - WaarBenJij.nu

12-13 november

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Helena

13 November 2019 | Verenigde Staten, Forks

12 november 2019
Slechte nacht gehad Ik heb heel erg veel pijn aan mijn arm.
Vorige week was het gelukkig stuk minder maar nu komt het elke dag even terug en ik denk dat ik er gewoon weer inspuiting moet hebben. Alleen is dat hier niet zo makkelijk op te lossen. Dus een paar flinke pillen in mijn mik en doorgaan.
Dan maken we nog even een wandeling voordat we vertrekken. Vannacht heeft het flink geregend alles is echt doorweekt. Wel heel erg mooi en het ruikt ook heerlijk. We komen 4 hartjes tegen erg rustig blijven staan. National Geographic aan de camper. Gewoon jammer dat we hier weggaan we hebben echt genoten.
Eerst even bij de Walmart boodschappen doen. Dat koolhydraatarme dieet werkt even niet. Ik loop hier echt niet voor seks met mijn schoenen want iedereen heeft dezelfde soort schoenen. Een soort van antislip zeg maar.
We rijden richting Port Angeles en dumpen daar de rotzooi. Dan rijden we het Olympic National Park in. Het regent en het is gedaan maar we hebben er geen last van We zitten lekker binnen. Kleine dorpjes schieten er voorbij met de pompoenen op de veranda. Het is hier wel super netjes. We gaan naar het Hoh Rain Forest. Eerst nog even een paar dagen Boon docking. Nog een week, dan zit het er weer op. Kan het me gewoon niet voorstellen. Weer het harnas van de stress in.


13 november 2019
Dat je wakker wordt in je bedje ligt, je man zijn gordijntjes open schuift en gewoon twee grote adelaars ziet voorbij vliegen en dat jij dan gewoon te laat bent met kijken.
Zwarte adelaars met zo'n witte kop. Hij pikte de zalm die zijn soortgenoten hadden laten liggen.
Scrambled eggs, honing en bacon.
Ik ga heel snel douchen en loop naar de brug toen hier over de snelstromende rivier. We hebben hier trouwens heerlijk overnacht. 4 grijze adelaars vliegen tegelijkertijd omhoog. Ik heb amper de tijd om de foto’s te schieten. Wat een geweldig gezicht om ze een zalm te zien eten op de stenen in het water. We wachten een tijdje om te kijken of ze terugkomen maar ja; wij maken herrie als een kudde olifanten.
Camper opruimen spullen pakken, nog even gekeken of ze terug kwamen en toen kwam er nog een adelaar vliegen. Echt de enorme, zo’n zwart met witte. Machtig!
We gaan naar het Hoh National Rainforest. Zoveel heb ik er nog nooit gezien. En dan denk je dat ze allemaal hetzelfde zijn maar dat is niet zo. En iedere boom, blad, dier, mos, schimmels, watervallen, paddenstoelen zijn anders.
Hier kunstwerken van mos, Hall of Moss trial heb je zelfs. Overal druppels maar het regent niet. Tapijten van mos, zuilen van gigantische bomen. Ze kunnen niet eens op de foto. Ja als ikbga liggen maar het is nat he. 300 feet! Dat is 100 meter. We lopen verschillende trails. Helder water, kikkerdril, je ziet de bodem. De dieren hoor je. Er is een trial van 18 miles. Dan moet je nog terug. Chris wilde niet. Hij heeft wel de berenspray op zak. Ik niet aan gedacht. Ik denk dat ik die beer gewoon naar huis stuur. Hop wegwezen!
Er hangen vele plakkaten op, be wear for the bear, this is cougar land, dont run, be wear of the Elks, they are agressive. Nou doe dan maar een eekhoorn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Forks

USA-Canada

Roadtrip

Recente Reisverslagen:

23 November 2019

23 november 2019

20 November 2019

Olympia/ 20 november 2019

19 November 2019

Neah Bay/ Olympia 19 november 2019

18 November 2019

Neah Bay/18 november 2019

17 November 2019

Neah Bay/ 17 november 2019
Helena

We reizen wat af.

Actief sinds 17 Okt. 2018
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 7235

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2019 - 23 November 2019

USA-Canada

21 Oktober 2018 - 25 November 2018

U.S.A.-Washington.

Landen bezocht: