Whistler/ 5 november 2019 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Helena Christian - WaarBenJij.nu Whistler/ 5 november 2019 - Reisverslag uit Whistler, Canada van Helena Christian - WaarBenJij.nu

Whistler/ 5 november 2019

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Helena

05 November 2019 | Canada, Whistler

5 november 2019
We nemen de Trans Canada Highway 1. Het is een grijze dag We zouden eerst Vancouver in gaan maar omdat het zo’n grijze dag zien we daar even vanaf. Bovendien hebben we deze laatste week al heel veel steden gezien. Wij zijn toch meer mensen van de natuur. We rijden de weg helemaal af naar wisselen en we zien onderweg echt prachtige vergezichten. Lekker rustig aan gedaan watervallen bekeken heel veel bergen gezien en het schattige stadje Whistler
Dit staat helemaal in het teken van sport omdat hier in 2019 de Olympisvhe spelen zijn gehouden.
Omgeven door prachtige bergen en alle huizen zijn hier van hout gemaakt in mooie kleuren geverfd, plaatje compleet.
Halverwege de dag brengt de zon gelukkig door Hoe ziet de wereld er toch een stuk anders uit.
We pakken het mooiste gaan daar lekker genieten en een bakkie koffie zetten.

Eigenlijk heb ik nog niks over de camper zelf verteld het is een totaal ander model als die we eerst hadden. Deze keer hebben we geen slide-out dat betekent dat de ruimte iets kleiner is. Maar ik kan niet zeggen dat ik dat mis. Kijk als je permanent in zo’n wagen woont waar ga je die vierkante meters echt wel missen.
Het enige wat ik niet handig vind aan deze camper is dat we niet echt een aanrecht je hebben. Er is wel iets ruimte tussen het fornuis en de gootsteen maar je moet niet met 6 personen zijn om je afwas neer te zetten.
Het bed staat op een verhoging en met verhoging bedoel ik echt een verhoging. Het verbaast me dat er geen trappetje bij zit. Iedere avond moet ik weer bijna op het bed springen om erop te komen en het wordt elke avond wat moeilijker.
Het toilet zat ook op een verhoging overdag heb je daar nog wel een beetje erg in maar ’s nachts wil ik nog wel eens zo zijn dat je voelt de verhoging mist en dat je dus half scheef op de pot hangt.
Ik denk dat ik er over een maand over kan lachen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Whistler

USA-Canada

Roadtrip

Recente Reisverslagen:

23 November 2019

23 november 2019

20 November 2019

Olympia/ 20 november 2019

19 November 2019

Neah Bay/ Olympia 19 november 2019

18 November 2019

Neah Bay/18 november 2019

17 November 2019

Neah Bay/ 17 november 2019
Helena

We reizen wat af.

Actief sinds 17 Okt. 2018
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 7232

Voorgaande reizen:

28 Oktober 2019 - 23 November 2019

USA-Canada

21 Oktober 2018 - 25 November 2018

U.S.A.-Washington.

Landen bezocht: